POLITYKA PRYWATNOŚCI
Niniejsza Polityka Prywatności stanowi uzupełnienie Regulaminu Serwisu https://zimniewska.pl i określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Klientów oraz plików Cookies, a także innych technologii pojawiających się na stronie internetowej https://zimniewska.pl Definicje pojęć użytych w niniejszej Polityce Prywatności używane są w znaczeniu nadanym w Regulaminie. Postanowienia Regulaminu stosuje się odpowiednio. Korzystanie ze strony internetowej https://zimniewska.pl oznacza akceptację poniższych warunków Polityki Prywatności. Jako Klient zapoznaj się z jej postanowieniami. Polityka ta ma charakter informacyjny i jest spełnieniem obowiązków informacyjnych nałożonych na administratora danych na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: „RODO”) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000 z późn. zm., dalej: „Ustawa”). Polityka prywatności opisuje zasady przetwarzania przez nas informacji na Twój temat, w tym danych osobowych oraz ciasteczek, czyli tzw. cookies.
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH, DANE OSOBOWE I ZASADY PRZETWARZANIA
- Niniejsza polityka dotyczy Serwisu www funkcjonującego pod adresem url: www.zimniewska.pl
- Operatorem serwisu oraz Administratorem danych osobowych jest Karolina Bartoń prowadząca działalność gospodarczą pod firmą INSTYTUT POZYTYWNEGO ROZWOJU Iwona Zimniewska, adres ul. Ogrodowa 6, Napachanie, 62-090 Rokietnica, NIP: 777 238 24 13, REGON: 300864091 wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego d.s. gospodarki.
- W razie jakichkolwiek wątpliwości w zakresie postanowień niniejszej Polityki Prywatności prosimy kontaktować się z Administratorem poprzez adres e-mail: iwona@zimniewska.pl
- Operator jest Administratorem Twoich danych osobowych w odniesieniu do danych podanych dobrowolnie w Serwisie. Administrator przetwarza następujące dane osobowe Klienta: imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail.
- Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszej Polityce prywatności. Każdy użytkownik strony powinien zapoznać się z aktualną treścią Polityki Prywatności. Zmiany Polityki Prywatności mogą być związane z rozwojem technologii internetowej, zmianami w przepisach obowiązującego prawa lub z modyfikacjami Serwisu.
- Podanie danych przez użytkownika Serwisu/Klienta jest dobrowolne, jednakże nieudzielenie określonych informacji, co do zasady opisanych na stronie Administratora jako obowiązkowe, skutkuje brakiem możliwości wykonania Usługi i osiągnięcia określonego celu jakiemu ma służyć korzystanie z Serwisu.
- Podanie przez użytkownika Serwisu/Klienta danych, które nie są obowiązkowe lub nadmiaru danych, których Administrator nie potrzebuje przetwarzać następuje na podstawie decyzji samego użytkownika Serwisu/Klienta i wówczas przetwarzanie odbywa się na podstawie przesłanki zawartej w art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda).
Użytkownik Serwisu/Klient udziela zgody na przetwarzanie tych danych oraz na zanonimizowanie danych, których Administrator nie wymaga i nie chce przetwarzać, a mimo to użytkownik Serwisu/Klient przekazał je Administratorowi.
CELE I PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
- Dane osobowe użytkownika Serwisu/Klienta na stronie Administratora mogą być przetwarzane w następujących celach i na następujących podstawach prawnych:
- wykonania Usługi lub wykonania zawartej Umowy, przesłania oferty (np. reklamowej) na prośbę Użytkownika — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy lub podjęcie działań na żądanie);
- wystawienia faktury, rachunku i spełnienia innych obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego w przypadku dokonania zamówień Usług — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa);
- udzielenia rabatu lub informowania o promocjach i ofertach Administratora lub podmiotów przez niego polecanych — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda);
- przechowywania nieopłaconych zamówień na Usługi — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
- rozpatrzenia reklamacji lub roszczeń prawych związanych z zawartą Umową — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy) oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa);
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami prawnymi— na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
- kontaktu telefonicznego w sprawach związanych z realizacją Usługi i wykonaniem Umowy — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy);
- kontaktu telefonicznego w celu przedstawienia oferty i marketingu bezpośredniego – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda) oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora), jeśli Użytkownik jest już klientem Administratora;
- tworzenia rejestrów związanych z RODO i innymi przepisami — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa) oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
- archiwalnym i dowodowym, na potrzeby zabezpieczenia informacji, które mogą służyć wykazywaniu faktów — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie
uzasadniony interes administratora); - analitycznym, polegającym między innymi na analizie danych zbieranych automatycznie przy korzystaniu ze strony internetowej, w tym cookies np. cookies
Google Analytics, Piksel Facebooka — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora); - wykorzystywania cookies na Stronie i jej podstronach — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda);
- zarządzania stroną internetową i stronami Administratora na innych platformach — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
- badania satysfakcji z oferowanych Usług — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora),
- w wewnętrznych celach administracyjnych Administratora związanych z zarządzaniem kontaktem z użytkownikiem Serwisu/ Klientem, co jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora),
- w celu dopasowania treści wyświetlanych na stronach Administratora do indywidualnych potrzeb oraz ciągłego doskonalenia jakości oferowanych Usług – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora),
- w celu marketingu bezpośredniego kierowanego do użytkownika Serwisu/Klienta własnych Usług – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora),
- w celu tworzenia własnych baz danych użytkowników Serwisu/ Klienta – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora),
- w celu obsługi fanpage firmowego na i wchodzenia w interakcje z użytkownikami – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora),
- w celu obsługi konta firmowego na Linkedin i wchodzenia w interakcje z użytkownikami – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora),
- w celu obsługi konta firmowego na Twitter i wchodzenia w interakcje z użytkownikami – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora),
- w celu świadczenia usługi wysyłki Newslettera – do czasu rezygnacji z usługi,
- w celu kierowania reklamy w mediach społecznościowych i na stronach internetowych, typu Facebook Leads Ads lub Facebook Custom Audience oraz kierowania remarketingu – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda) i na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) polegający na promocji i reklamie Usług Administratora poprzez remarketing kierowany do osób zapisanych na mailing lub odwiedzających daną stronę internetową).Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
SPOSÓB ZBIERANIA DANYCH OSOBOWYCH
- Zbierane i przetwarzane są tylko te dane, które użytkownik Serwisu/ Klient poda dobrowolnie (wyjątek: dane zbierane automatycznie za pomocą plików cookies oraz danych logowania).
- Podczas wizyty na stronie, automatycznie zbierane są dane dotyczące samej wizyty, np. adres IP użytkownika, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp. (dane. logowania). Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do analizy zachowań użytkowników na stronie internetowej, zbierania danych demograficznych o użytkownikach lub do personalizacji zawartości strony w celu jej ulepszenia. Dane te przetwarzane są jednak wyłącznie w celach Administrowania stroną, zapewnienia sprawnej obsługi hostingowej, czy kierowania treści marketingowych i nie są kojarzone z danymi poszczególnych Użytkowników.
- Dobrowolnie użytkownik może skorzystać z usługi Newsletter podając swój adres e-mail w przeznaczonym do tego miejscu na sklepie, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach Newslettera. W momencie zapisu na Newsletter zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi na czas nieoznaczony, a Usługodawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Usługobiorcy. W wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera będzie znajdować się informacja o możliwości wypisania się z niego, a także link do wypisania się.
- Miejsca logowania i wprowadzania danych osobowych są chronione w warstwie transmisji (certyfikat SSL). Dzięki temu dane osobowe i dane logowania, wprowadzone na stronie, zostają zaszyfrowane w komputerze użytkownika i mogą być odczytane jedynie na docelowym serwerze.
- Dane osobowe przechowywane w bazie danych są zaszyfrowane w taki sposób, że jedynie posiadający Operator klucz może je odczytać. Dzięki temu dane są chronione na wypadek wykradzenia bazy danych z serwera.
- Hasła użytkowników są przechowywane w postaci hashowanej. Funkcja hashująca działa jednokierunkowo – nie jest możliwe odwrócenie jej działania, co stanowi obecnie współczesny standard w zakresie przechowywania haseł użytkowników.
a. Operator okresowo zmienia swoje hasła administracyjne.
b. W celu ochrony danych Operator regularnie wykonuje kopie bezpieczeństwa. - Istotnym elementem ochrony danych jest regularna aktualizacja wszelkiego oprogramowania, wykorzystywanego przez Operatora do przetwarzania danych osobowych, co w szczególności oznacza regularne aktualizacje komponentów programistycznych.
HOSTING
- Serwis jest hostowany (technicznie utrzymywany) na serwerach operatora: JDM.pl Sp. z o.o., NIP: 7773309401, 62-095 Murowana Goślina, Smolna 2 lok. 12, adres strony internetowej: https://jdm.pl, e-mail: bok@jdm.pl
TWOJE PRAWA I DODATKOWE INFORMACJE O SPOSOBIE WYKORZYSTANIADANYCH
Użytkownikowi przysługują w każdej chwili uprawnienia zawarte w art. 15 – 21 RODO tj.:
- W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazywać Twoje dane osobowe innym odbiorcom, jeśli będzie to niezbędne do wykonania zawartej z Tobą umowy lub do zrealizowania obowiązków ciążących na Administratorze. Dotyczy to takich grup odbiorców:
- firma hostingowa na zasadzie powierzenia
- kurierzy
- operatorzy pocztowi
- ubezpieczyciele
- kancelarie prawne i windykatorzy
- banki
- operatorzy płatności
- organy publiczne
- operatorzy systemu komentarzy
- operatorzy rozwiązania typu chat online
- upoważnieni pracownicy i współpracownicy, którzy korzystają z danych w celu realizacji celu działania strony
- firmy, świadczące usługi marketingu na rzecz Administratora
- Administrator zwraca uwagę, że uprawnienia te nie są bezwzględne i nie przysługują w odniesieniu do wszystkich czynności przetwarzania danych osobowych Użytkownika. Dotyczy to np. prawa do uzyskania kopii danych. Uprawnienie to nie może niekorzystnie wpływać na prawa i wolności innych osób, takie jak np. prawa autorskie, tajemnica zawodowa.
- Użytkownikowi zawsze jednak przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- W celu realizacji swoich praw użytkownik Serwisu/Klient może zwrócić się do Administratora poprzez adres e-mail: iwona@zimniewska.pl lub listownie na adres miejsca wykonywania działalności przez Administratora: INSTYTUT POZYTYWNEGO ROZWOJU Iwona Zimniewska, Napachanie, ul. Ogrodowa 6, 62-090 Rokietnica, NIP: 777 238 24 13. wskazując zakres swoich żądań. Odpowiedź zostanie udzielona w terminie nie późniejszym niż 30 dni od dnia wpłynięcia żądania i jego uzasadnienia, chyba że uzasadnione będzie wydłużenie tego terminu zgodnie z RODO.
5.W stosunku do Ciebie mogą być podejmowane czynności polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w celu świadczenia usług w ramach zawartej umowy oraz w celu prowadzenia przez Administratora marketingu bezpośredniego. - Częściowo przekazujemy dane osobowe do państw trzecich spoza Unii Europejskiej. W każdym przypadku zadbaliśmy o odpowiedni stopień ochrony danych. W przypadku Google Analytics (USA) odpowiedni stopień ochrony danych wynika z uczestnictwa w porozumieniu Privacy Shield (art. 45 ust. 1 RODO)
PRAWO DO COFNIĘCIA ZGODY
- Jeżeli użytkownik Serwisu/Klient wyraził zgodę na określone działanie, jego zgoda może być w każdym czasie cofnięta, co skutkować będzie usunięciem adresu e-mail z listy mailingowej Administratora i zaprzestaniem wskazanych działań (w przypadku zapisu na podstawie zgody). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na przetwarzanie danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- W niektórych przypadkach, dane mogą nie zostać całkowicie usunięte i zostaną zachowane w celu obrony przed potencjalnymi roszczeniami prawnymi przez czas zgodny z przepisami ustawy kodeks cywilny lub np. w celu realizacji obowiązków prawnych nałożonych na Administratora.
- Każdorazowo, Administrator odniesie się do żądania użytkownik Serwisu/Klient, odpowiednio uzasadniając dalsze działania wynikające z obowiązków prawnych.
CZAS PRZECHOWYWANIA DANYCH
- Dane użytkownika Serwisu/Klienta będą przechowywane przez Administratora przez czas realizacji Usług oraz:
a) przez okres realizacji Usługi i współpracy w ramach realizacji Umowy, a także przez okres przedawnienia roszczeń zgodnie z przepisami prawa – w odniesieniu do danych przekazanych przez kontrahentów i klientów czy Użytkowników,
b) przez okres prowadzenia rozmów i negocjacji poprzedzających zawarcie Umowy lub wykonania Usługi – w odniesieniu do danych podanych w zapytaniu ofertowym,
c) przez okres wymagany przepisami prawa, w tym prawa podatkowego — w odniesieniu do danych osobowych wiążących się ze spełnieniem obowiązków wynikających z mających zastosowanie przepisów,
d) do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu złożonego na podstawie art. 21 RODO — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, w tym do celów marketingu bezpośredniego,
e) do czasu cofnięcia zgody lub osiągnięcia celu przetwarzania, celu biznesowego — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody. Po wycofaniu zgody dane mogą być jeszcze przetwarzane w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami zgodnie z okresem przedawnienia tych roszczeń lub okresem (krótszym) wskazanym Użytkownikowi,
f) do czasu zdezaktualizowania się lub utraty przydatności — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych głównie do celów analitycznych, statystycznych, wykorzystania cookies i administrowania stroną Administratora.
INFORMACJE W FORMULARZACH
- Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika, w tym dane osobowe, o ile zostaną one podane.
- Serwis może zapisać informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).
- Serwis, w niektórych wypadkach, może zapisać informację ułatwiającą powiązanie danych w formularzu z adresem e-mail użytkownika wypełniającego formularz. W takim wypadku adres e-mail użytkownika pojawia się wewnątrz adresu url strony zawierającej formularz.
- Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego, rejestracji usług itp. Każdorazowo kontekst i opis formularza w czytelny sposób informuje, do czego on służy.
LOGI ADMINISTRATORA
Informacje zachowaniu użytkowników w serwisie mogą podlegać logowaniu. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem.
BEZPIECZEŃSTWO DANYCH
- Dane osobowe użytkownika Serwisu/ Klienta są przechowywane i chronione z należytą starannością, zgodnie z wdrożonymi procedurami wewnętrznymi Administratora. Administrator przetwarza informacje o użytkowniku Serwisu/Kliencie przy użyciu odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych spełniających wymagania przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności przepisów o ochronie danych osobowych. Środki te mają na celu przede wszystkim zabezpieczenie danych osobowych użytkowników Serwisu/Klientów przed dostępem osób nieupoważnionych.
- W szczególności, dostęp do danych osobowych użytkowników Serwisu/Klientów mają jedynie osoby upoważnione, które są zobowiązane do zachowania tych danych w tajemnicy lub podmioty, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych na podstawie odrębnej umowy powierzenia danych.
- Użytkownik Serwisu/Klient powinien jednocześnie dochować staranności w zabezpieczeniu swoich danych osobowych przekazywanych w ramach sieci Internet, w szczególności nie ujawniać swoich danych logowania osobom trzecim, stosować zabezpieczenia antywirusowe oraz aktualizować oprogramowanie.
OBOWIĄZKI ZWIĄZANE Z PRZETWARZANIEM DANYCH
- Administrator Danych Osobowych niniejszym informuje, że nie powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO) i wykonuje samodzielnie obowiązki związane danych osobowych.
- Użytkownik Serwisu/Klient przyjmuje do wiadomości, iż jego dane osobowe mogą być przekazywane uprawnionym organom państwowym w związku z prowadzonymi przez nie postępowaniami, na ich żądanie i po spełnieniu przesłanek potwierdzających niezbędność pozyskania od Administratora tych danych.
ISTOTNE TECHNIKI MARKETINGOWE
- Operator stosuje analizę statystyczną ruchu na stronie, poprzez Google Analytics (Google Inc. z siedzibą w USA). Operator nie przekazuje do operatora tej usługi danych osobowych, a jedynie zanonimizowane informacje. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/
- Operator stosuje techniki remarketingowe, pozwalające na dopasowanie przekazów reklamowych do zachowania użytkownika na stronie, co może dawać złudzenie, że dane osobowe użytkownika są wykorzystywane do jego śledzenia, jednak w praktyce nie dochodzi do przekazania żadnych danych osobowych od Technologicznym warunkiem takich działań jest włączona obsługa plików cookie.
- Operator stosuje korzysta z piksela Facebooka. Ta technologia powoduje, że serwis Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA) wie, że dana osoba w nim zarejestrowana korzysta z Serwisu. Bazuje w tym wypadku na danych, wobec których sam jest administratorem, Operator nie przekazuje od siebie żadnych dodatkowych danych osobowych serwisowi Facebook. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika.
- Operator stosuje rozwiązanie badające zachowanie użytkowników poprzez tworzenie map ciepła oraz nagrywanie zachowania na stronie. Te informacje są anonimizowane zanim zostaną przesłane do operatora usługi tak, że nie wie on jakiej osoby fizycznej one dotyczą. W szczególności nagrywaniu nie podlegają wpisywane hasła oraz inne dane osobowe.
- Operator stosuje rozwiązanie automatyzujące działanie Serwisu w odniesieniu do użytkowników, np. mogące przesłać maila do użytkownika po odwiedzeniu konkretnej podstrony, o ile wyraził on zgodę na otrzymywanie korespondencji handlowej od Operatora.
PLIKI COOKIES
Serwis korzysta z plików cookies.
- Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
- Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
- utrzymanie sesji użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
- realizacji celów określonych powyżej w części “Istotne techniki marketingowe”;
- W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
- Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
- Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
- Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu wykorzystywane mogą być również przez współpracujące z operatorem Serwisu podmioty, w szczególności dotyczy to firm: Google (Google Inc. z siedzibą w USA), Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA), Twitter (Twitter Inc. z siedzibą w USA).
Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?
Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www.
- W celu zarządzania ustawienia cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:
- Edge
- Internet Explorer
- Chrome
- Safari
- Firefox
- Opera
- Urządzenia mobilne:
- Android
- Safari (iOS)
- Windows Phone
Data publikacji Polityki Prywatności: 18.07.2023 r.